Imbunatatim sistemul telefonic PEFOC pentru o comunicare mai buna cu tine!

Pentru ca suntem o companie aflata intr-o continua expansiune, iar una dintre cele mai mari provocari ale noastre a reprezentat-o numarul foarte mare de apeluri primite zilnic, chiar in fiecare minut, am decis sa ne imbunatatim pe partea de comunicare!

Astfel, ca o solutie de a veni in ajutorul clientilor si in urma sugestiilor multora dintre ei, recent am implementat in cadrul companiei noastre suportul telefonic de tip centrala, cu linie unica de apelare. Am considerat oportuna o astfel de modificare, intrucat in acest mod ne dorim sa raspundem mai bine nevoilor clientilor si a colaboratorilor nostri atunci cand acestia ne apeleaza. Ne dorim ca fiecare de client sa fie cat se poate de multumit, incepand ce alegerea celui mai bun produs pentru caminul sau, continuand cu indrumarea catre cele mai bune echipe de meseriasi din tara, finalizand cu tot ce tine de folosirea si intretinerea ulterioara a dispozitivului.

Actualmente, noi prezentam o gama foarte larga de produse: seminee pe lemne, modele electrice sau decorative, incalzitoare de terasa sau gratare, care se diferentiaza foarte mult intre ele. Asa ca, e important ca sa avem agenti specializati pe fiecare categorie in parte, iar acum clientul poate, la apelarea unui singur numar de telefon, sa fie redirectionat catre departamentul care i se adreseaza - instant! Astfel, centrala telefonica usureaza munca noastra si te pune in contact cu agentul potrivit cat ai zice... pe foc!

Practic, un centru de apeluri reprezinta o centralizare organizata de apeluri telefonice, prin care, atat clientii, cat si partenerii nostri sunt preluati de consultantii nostri, apelantii fiind astfel redirectionati catre departamentele la care au nevoie.

 

Cu ce putem noi sa ajutam prin implementarea unui astfel de sistem de suport telefonic de tip centrala?

- Suport direct pentru clienti - preluare rapida, din centrala

- Consultanta personalizata, adaptata nevoilor clientului

- Revenim cu apel invers in cel mai scurt timp cu putinta

- Numar de telefon dedicat suportului tehnic de seminee si cosuri de fum!

- Cercetare de marketing, pentru imbunatatirea serviciilor

- Evitarea de probleme ulterioare, prin inregistrarea si centralizarea unor apeluri

 

In plus, cea mai importanta imbunatatire este cea privitoare la redirectionarea apelurilor. In cazul in care un client sau un partener PEFOC are nevoie de consultanta specializata pe un anumit segment de produse (seminee, sobe, gratare etc.), acesta va fi redirectionat catre departamentul responsabil de consultarea si sfatuirea respectivei persoane pe domeniul de referinta.

 

 

In acest mod, vom fi mult mai eficienti pe viitor in gestionarea apelurilor si vom putea sa raspundem mai bine si mai repede nevoilor apelantilor nostri!

 

Noi facem tot, pentru ca tu sa ne poti contacta simplu si rapid!

Ne dorim clienti cat mai multumiti si pentru cat mai mult timp!

 

 

widget